Музыкана peoples.ru

 Chamillionaire Chamillionaireрэппер

5 Deuce 4 Tre Freestyle

[Chamillionaire - Talking]

Paul Willigan, you already know



Look..

You might think you got her, on lock like a locker

I already got her, comin' out of her boxers

If ...

Chamillionaire

5 Deuce 4 Tre Freestyle

[Chamillionaire - Talking]

Paul Willigan, you already know



Look..

You might think you got her, on lock like a locker

I already got her, comin' out of her boxers

If ...

Chamillionaire

Air Force Ones Freestyle

[Chamillionaire]

I know they gon' get pissed over

This flow that I did for ya

Forget what them tricks told ya

I'm slick with the pistol-a

No purple in his soda..but I'll ...

Chamillionaire

Air Force Ones Freestyle

[Chamillionaire]

I know they gon' get pissed over

This flow that I did for ya

Forget what them tricks told ya

I'm slick with the pistol-a

No purple in his soda..but I'll ...

Chamillionaire

Cadillac Pimpin Freestyle

[Chamillionaire - Talking]

Uh-Huh, (G'-G'-G'-G'-G'Yeah G'Yeah)

Color Changin' Click cutty, (G'-G'-G'-G'-G'Yeah G'Yeah)

(G'-G'-G'-G'-G'Yeah G'Yeah)

It's that..damn..Ro' (Ay, Loo ...

Chamillionaire

Cadillac Pimpin Freestyle

[Chamillionaire - Talking]

Uh-Huh, (G'-G'-G'-G'-G'Yeah G'Yeah)

Color Changin' Click cutty, (G'-G'-G'-G'-G'Yeah G'Yeah)

(G'-G'-G'-G'-G'Yeah G'Yeah)

It's that..damn..Ro' (Ay, Loo ...

Chamillionaire

Da Bomb Freestyle

[Chamillionaire]

Big shots, we switchin' block

Big shots, we stretchin' blocks

So many, rocks in the watch

It looks like connect-the-dots

Cribs..we got more spots then da ...

Chamillionaire

Da Bomb Freestyle

[Chamillionaire]

Big shots, we switchin' block

Big shots, we stretchin' blocks

So many, rocks in the watch

It looks like connect-the-dots

Cribs..we got more spots then da ...

Chamillionaire

E.I. Freestyle

[Chamillionaire]

All the hoes up in the club get in free before 10

They rather pay 10 to see if the Chamillion's goin in

Fa'sho then

Me and Lester Boy gon' buy out the bar

Chamillionaire

E.I. Freestyle

[Chamillionaire]

All the hoes up in the club get in free before 10

They rather pay 10 to see if the Chamillion's goin in

Fa'sho then

Me and Lester Boy gon' buy out the bar

Chamillionaire

Fly As The Sky


(feat. Lil Wayne, Rasaq)

[Chorus: Chamillionaire]
F what you heard me, See me in person
You know I'm fly [3X]
Even your girlfriends and all her girlfriends
You know I'm fly [3X]
Keep i ...

Chamillionaire

Frontin


Let's get 'em Happy
Go!

[Chorus]
Y'all ain't about nothing
Y'all ain't about nothing
Y'all frontin, y'all frontin, y'all frontin, y'all frontin
Y'all niggaz just hate, Y'all niggaz jus ...

Chamillionaire

Grown And Sexy


[Talking]
Ha-ha yeah, it's yours truly Houston's own
Chamillionaire holding it down, for the playa that don't believe
In love at first sight, but the playa that believes that he
Can get love ...

Chamillionaire

In The Trunk


[Intro]
This, is, the-the sound of revenge [repeat 2X]
You in the presence of the finest
Chamillitary mayne! This for the streets
Let's give 'em somethin they can bump (innnn the trunk)
At ...

Chamillionaire

Let Me Blow Your Mind

[Chamillionaire]

-Uh, Koopa, Look, Look, Uh

Hope you guys got ya party, cuz after the party

I'm leavin' wit all of the ladies and that's half of the party

And speakin of after. ...

Chamillionaire

Let Me Blow Your Mind

[Chamillionaire]

-Uh, Koopa, Look, Look, Uh

Hope you guys got ya party, cuz after the party

I'm leavin' wit all of the ladies and that's half of the party

And speakin of after. ...

Chamillionaire

Move Bitch Freestyle

[Chamillionaire]

You know that feelin' you get when you in love, what do ya call it?

I don't know but I only feel like that when I open my wallet

Wanna be hard..retards actin' like t ...

Chamillionaire

Move Bitch Freestyle

[Chamillionaire]

You know that feelin' you get when you in love, what do ya call it?

I don't know but I only feel like that when I open my wallet

Wanna be hard..retards actin' like t ...

Chamillionaire

New Jersey Freestyle

[O.G. Ron C - talking]

It's coming

I brought some of my homies in right now

[Call Me New Jersey] (Oh it's on now)

Uh let em' know



[Chamillionaire]

-Uh

...

Chamillionaire

New Jersey Freestyle

[O.G. Ron C - talking]

It's coming

I brought some of my homies in right now

[Call Me New Jersey] (Oh it's on now)

Uh let em' know



[Chamillionaire]

-Uh

...

Chamillionaire

No Snitchin'


(feat. Bun B)

[Bun B (Chorus)]
This is for my gangstas,real niggas,ballas,trill niggas
North side,South side,chunk ya deuce up
This is for my gangstas,real niggas,ballas,trill niggas
Eas ...

Chamillionaire

Nothin Freestyle

[Chamillionaire - Talking]

Uh-Oh, here come them WaterBoyz

It's the Mixtape Messiah

It's Koopa



Somebody feel a breeze in here, who left the windows open?

Vapors co ...

Chamillionaire

Nothin Freestyle

[Chamillionaire - Talking]

Uh-Oh, here come them WaterBoyz

It's the Mixtape Messiah

It's Koopa



Somebody feel a breeze in here, who left the windows open?

Vapors co ...

Chamillionaire

Oh No! Freestyle

[O.G. Ron C - Talking]

Uh, Swishahouse



[Chorus - Chamillionaire]

(So throwed)

I swared we don' told y'all niggaz before

You must be deaf if you think we ain't gett ...

Chamillionaire

Oh No! Freestyle

[O.G. Ron C - Talking]

Uh, Swishahouse



[Chorus - Chamillionaire]

(So throwed)

I swared we don' told y'all niggaz before

You must be deaf if you think we ain't gett ...

Chamillionaire

Outro


Na na na na naaaa
Heyyyyyyyy
Na na na na naaaa
They said noooo when I told them thaaaaat
I find a way to get to the toooop (to the tooop)
They didn't knoooow that eventuallyyyy I'd be the ...

Chamillionaire

Parking Lot Pimpin Freestyle

Chamillionaire, look

Check..



[Chamillionaire]

Ladies and Gents, in the prince of all parking lot pimps

Yes I'm the Grinch and I ride twenty inch, like it's a synch
...

Chamillionaire

Parking Lot Pimpin Freestyle

Chamillionaire, look

Check..



[Chamillionaire]

Ladies and Gents, in the prince of all parking lot pimps

Yes I'm the Grinch and I ride twenty inch, like it's a synch
...

Chamillionaire

Pass the Courvoisier

[Chamillionaire]

The walkin' chandellier is here, but hey something is weird

Door-handles disappeared got shaved off like a beird

NBA Live and Metal Gear nigga, look at ya bimbo

Chamillionaire

Pass the Courvoisier

[Chamillionaire]

The walkin' chandellier is here, but hey something is weird

Door-handles disappeared got shaved off like a beird

NBA Live and Metal Gear nigga, look at ya bimbo

Chamillionaire

Peepin' Me


[Hook]
I can tell by the way that you peepin me
That you havin some thoughts about freakin me
But if you walk up and just speak to me
And tell me what you like we'll hook up tonight yeah
I ...

Chamillionaire

Picture Perfect


(feat. Bun B)

[Intro]
My life is real baby, you peeping me take a picture
You peeping me take a picture, (you should take a photograph) - [2x]

[Bun B]
Catch me today, with a cannon or ...

Chamillionaire

Power Up Freestyle

[O.G. Ron C]

Here Lizard, Lizard, Lizard



[Chamillionaire]

Uh, you already know



Look..lobster and shrimp on a deep-dish

Eatin' dinner while she strip

B ...

Chamillionaire

Power Up Freestyle

[O.G. Ron C]

Here Lizard, Lizard, Lizard



[Chamillionaire]

Uh, you already know



Look..lobster and shrimp on a deep-dish

Eatin' dinner while she strip

B ...

Chamillionaire

Radio Interruption


[Chamillionaire + (Female)]
This for the streets (Nah this for the radio) [3X]
Well it's for radio then just keep it street (Well go on do it then!)

[Chamillionaire]
Nah that ain't a probl ...

Chamillionaire

Rain


(feat. Scarface, Billy Cook)

[Talking]
I was sitting back, and I was thinking man
I ain't even trying to deal with this shit no more, you know
Cham' I don't know what to do yo, ya know
S ...

Chamillionaire

Rich Niggaz

[Chamillionaire]

Look..

My car sittin' as low as the IQ of kids on short yellow busses

Comin' slow like a cripple handicap kid, on crutches

Got more ice then Miller Light and a ...

Chamillionaire

Rich Niggaz

[Chamillionaire]

Look..

My car sittin' as low as the IQ of kids on short yellow busses

Comin' slow like a cripple handicap kid, on crutches

Got more ice then Miller Light and a ...

Chamillionaire

Ridin

(feat. Krayzie Bone)

[Chorus]
They see me rollin
They hatin
Patrolling they tryin to catch me ridin dirty
Tryin to catch me ridin dirty
Tryin to catch me ridin dirty
Tryin to catch me ...

Chamillionaire

Shut Up Freestyle

What, Swishahouse, Sucka Free

Kiss our ass if you bootlegging

Hold up Watts, bring that back

Chamillionaire, let me and Paul Wall

Get some of that..



[Chamillionair ...

Chamillionaire

Shut Up Freestyle

What, Swishahouse, Sucka Free

Kiss our ass if you bootlegging

Hold up Watts, bring that back

Chamillionaire, let me and Paul Wall

Get some of that..



[Chamillionair ...

Chamillionaire

Southern Takeover


(feat. Killer Mike, Pastor Troy, King Koopa)

[Intro]
Gun cocking, shots fired.

[King Koopa]
The sound of revenge, haha.
Woo, tell em what it is mayne (tell em what it is).

[Pastor ...

Chamillionaire

The Sound Of Revenge (Intro)



[Verse 1]
Yeah, a lightning bolt strikes in the air, yeah, finally it's here
Cause y'all are the judge, the day of judgement finally is near
In your eye I see a tear, and it's remindin me of ...

Chamillionaire

The Truth

Ay, my fathers a muslim my momma's a christian

I couldn't even look surprised when they said they was splittin

Wasn't no bacon or grits in, off in the kitchen

It was missin', plat ...

Chamillionaire

The Truth

Ay, my fathers a muslim my momma's a christian

I couldn't even look surprised when they said they was splittin

Wasn't no bacon or grits in, off in the kitchen

It was missin', plat ...

Chamillionaire

They Aint Ready Freestyle

[Chamillionaire]

The Buddhists they holla Buddah, make sinners say hollaluah

I'm the God of mix tapes, watch me drive the Impala through the

Ghetto twenty inch metal, go get your two ...

Chamillionaire

They Aint Ready Freestyle

[Chamillionaire]

The Buddhists they holla Buddah, make sinners say hollaluah

I'm the God of mix tapes, watch me drive the Impala through the

Ghetto twenty inch metal, go get your two ...

Chamillionaire

Think I'm Crazy


(feat. Natalie)

[Chorus: Natalie]
I want to know who you are but you still look very nice
So will you talk to me?
Should I tell you a story? Should I tell you a treat?
They think I'm cra ...

Chamillionaire

This is for My Gangstaz

[O.G. Ron - Talking]

Yeah..Yall listening to the Chamillionaire's Greatest Hitz mayne

The real deal..don't get the bootleg

If O.G. Ron C ain't on yo shit mayne, you got the bootleg

Chamillionaire

This is for My Gangstaz

[O.G. Ron - Talking]

Yeah..Yall listening to the Chamillionaire's Greatest Hitz mayne

The real deal..don't get the bootleg

If O.G. Ron C ain't on yo shit mayne, you got the bootleg

Chamillionaire

Turn It Up


(feat. Lil' Flip)

[Whistle]

[Chamillionaire:]
Yeah!
It's the name they say is running the game
Chamilitary remain

[Lil' Flip:] Flip in the building!

[Chamillionaire:]
Go ahea ...

Chamillionaire

Ugly Freestyle

[Chamillionaire]

Smack the face off ya face, and that's all it takes

For me to make butter-boy, take my verse off his tapes

Koopa's iced out, lights reflect off the face

Prolly ...

Chamillionaire

Ugly Freestyle

[Chamillionaire]

Smack the face off ya face, and that's all it takes

For me to make butter-boy, take my verse off his tapes

Koopa's iced out, lights reflect off the face

Prolly ...

Chamillionaire

Void In My Life



[Hook]
When I look back at my life, I realize-realize something ain't right
I'm missing you Lord, in my life make it right
I got something to decide, just wanna make-wanna make everything ri ...

Chamillionaire

Yall Aint Ready 2 Ball Freestyle

[Chorus: Big Moe]

They want me to sip drank and just roll with them

I ain't fuckin with y'all, cuz y'all ain't ready to ball

They want me to hit the club and pull hoes with them

Chamillionaire

Yall Aint Ready 2 Ball Freestyle

[Chorus: Big Moe]

They want me to sip drank and just roll with them

I ain't fuckin with y'all, cuz y'all ain't ready to ball

They want me to hit the club and pull hoes with them

Chamillionaire

Музыкальный исполнитель Chamillionaire

Добавьте свою новость

Здесь