Музыкана peoples.ru

Роджер Тейлор Роджер ТейлорАнглийский рок-музыкант, ударник группы 'Queen'.

'YOU HAD TO BE THERE

the sweetest moments

that i ever had

the most magic memories

that i recall



(when the man came out

and complained in the hall)

when i met ...

Роджер Тейлор

'YOU HAD TO BE THERE

the sweetest moments

that i ever had

the most magic memories

that i recall



(when the man came out

and complained in the hall)

when i met ...

Роджер Тейлор

A Nation Of Haircuts

God help us all we're a nation of haircuts
How can you ever stand tall in a nation of haircuts
We don't make ships and we don't make cars
But we look real good hangin' out in bars

You better ne ...

Роджер Тейлор

Abandon Fire

Join our army, join our band
Join our army and be a real man
Abandon hope who enter here
Land of hopelessness and fear
A band of gypsies a band of gold
Won't save your hide won't save your soul
...

Роджер Тейлор

Airheads

Red light warning
Break down coming
Red light warning
People round here
Call me an airhead
People round here
Know I like a bottle of wine
People round here
Think I'm better off dead
The folks ...

Роджер Тейлор

Airheads

join our army, join our band

join our army and be a real man

abandon hope who enter here

land of hopelessness and fear

a band of gypsies a band of gold

won't save your hi ...

Роджер Тейлор

Beautiful Dreams

Beautiful dreams we had at night
All children have to dream at night
Eyes closed in sleep of innocence
Sandman had come to us alright
Beautiful dreamers - lost in some never-never dream
Beautiful ...

Роджер Тейлор

Believe In Yourself

I used to think I was a loser
And all I did was bound to fail
To be a shaker and a mover
Keep the bad guys off your tail

Everybody wanna get to the top of the heap sometime
Everybody wanna cli ...

Роджер Тейлор

Dear Mr. Murdoch

Dear mr murdoch, what have you done
With your news of the screws and your soaraway sun?
You sharpen our hatred
You've blunted our minds
We're drowning in nipples and bingo and sex crimes

How ma ...

Роджер Тейлор

Everybody Hurts Sometime

Everybody hurts sometime - you know it
(you know it)
And everybody loves soemtime - don't be afraid to show it
If you don't get a little hurt sometime
If you don't dig a little dirt sometime
You ...

Роджер Тейлор

Foreign Sand

Here we go - ain't it grand
Here we stand on foreign sand
And we're not alone

Why do we fear what we don't understand
Can't we reachout our hands to try to just say hello
Try to plant a seed - ...

Роджер Тейлор

Foreign Sand

Here we go - ain't it grand

Here we stand on foreign sand

And we're not alone



Why do we fear what we don't understand

Can't we reach out our hand to try just say ' ...

Роджер Тейлор

Freedom Train

It's been a long time comin' -
Now it's time to dance
By the golden thread of circumstance
You're destiny come dressed as chance
We've been a long time comin'
To this romance

Now i'm an honest ...

Роджер Тейлор

Fun In Space

Strangers in a strange land
In an alien heat
Journeys made by no man
In event of defeat
This ship sings to the skies
This ship sings to the skies
For all you, Gals and guys
Stranger than fictio ...

Роджер Тейлор

Fun in Space

beautiful dreams we had at night

all children have to dream at night

eyes closed in sleep of innocence

sandman had come to us alright

beautiful dreamers - lost in some never-ne ...

Роджер Тейлор

Future Management

You won't need nobody else but me...........
You'll find......
I'm gonna invite you to try my machines
Programme an offer you just can't refuse
I'm gonna invite you to share all my dreams
You've ...

Роджер Тейлор

Future Management

Strangers in a strange land

In an alien heat

Journeys made by no man

In event of defeat

This ship sings to the skies

This ship sings to the skies

For all you, Gals ...

Роджер Тейлор

Good Times Are Now

Across the street I saw you
With some other pretty face
I loved you then I love you now
I loved you then I love you now
I had to take a chance
Cos special moments only tend
To happen now and the ...

Роджер Тейлор

Good Times Are Now

You won't need nobody else but me...........

You'll find......

I'm gonna invite you to try my machines

Programme an offer you just can't refuse

I'm gonna invite you to share al ...

Роджер Тейлор

Happiness

There's just one thing
That we all crave
From the cradle
To the grave
A state of grace
Or state of mind
A point in space
Or point in time
In time of peace
In times of war
The self same goal
...

Роджер Тейлор

Happiness

There's just one thing

That we all crave

From the cradle

To the grave

A state of grace

Or state of mind

A point in space

Or point in time

In tim ...

Роджер Тейлор

I Cry For You

I cry for you
I cry for you
I cry for you
I cry for you

Love me
Tender
Love me
True
Love
Can always
See you through

I hope you're fine
I hope all's well
Given time
Hope springs etern ...

Роджер Тейлор

I Cry For You (Love, Hope And Confusion)

i cry for you

i cry for you

i cry for you

i cry for you



love me

tender

love me

true

love

can always

see you through

...

Роджер Тейлор

I Cry For You (Love, Hope And Confusion)

i cry for you

i cry for you

i cry for you

i cry for you



love me

tender

love me

true

love

can always

see you through

...

Роджер Тейлор

I Cry For You Love Hope And Confusion

i cry for you

i cry for you

i cry for you

i cry for you



love me

tender

love me

true

love

can always

see you through

...

Роджер Тейлор

I Cry For You Love Hope And Confusion

i cry for you

i cry for you

i cry for you

i cry for you



love me

tender

love me

true

love

can always

see you through

...

Роджер Тейлор

Interlude In Constantinople

Good evening Constantinople
The best audience in the world we've bin told
We really hope the dope'll
Make you clap
At all that crap
That you've bin sold.



...

Роджер Тейлор

Interlude in Constantinople

Across the street your smile broke

Like a wave upon my face

You didn't notice me at all

Across the street I saw you

With some other pretty face

I loved you then I love yo ...

Роджер Тейлор

Is It Me?

So lonely
I'm so lonely, is it me?
Or is it you?
And I feel
And I feel
And I feel
So lonely
Only lonely
Without you

How many times must I sit by the phone
Must I feel so alone, must I sta ...

Роджер Тейлор

It's An Illusion

Can't believe what you hear
Don't believe what you read
Hard to see what you need these days
Can't believe that it's true
You know we had so much to do
How come you treat me this way

Hey--you
...

Роджер Тейлор

Its an Illusion

Good evening Constantinople

The best audience in the world we've bin told

We really hope the dope'll

Make you clap

At all that crap

That you've bin sold. ...

Роджер Тейлор

Its an Illusion

Good evening Constantinople

The best audience in the world we've bin told

We really hope the dope'll

Make you clap

At all that crap

That you've bin sold. ...

Роджер Тейлор

Killing Time

I live on a satellite
Sun shines on a sea of steel
Ice-men in kryptonite
Cavemen on wheels
Here in our own small way
Just passing the time of day
Time goes by and
We're treading the same old w ...

Роджер Тейлор

Laugh Or Cry

This ain't no tragedy
This ain't no addiction
This ain't no comedy
This ain't no fiction
But baby you make me laugh
And baby you make me cry
I don't mind either way
Now I don't care why
You ju ...

Роджер Тейлор

Laugh or Cry

I live on a satellite

sun shines on a sea of steel

ice-men in kryptonite

cavemen on wheels

here in our own small way

just passing the time of day

time goes by and

Роджер Тейлор

Let's Get Crazy

Hey little mama
Give me the keys tonight
(Oooh. Whatcha gonna do)
Hey little honey
You're comin' out with me. Tonight
(Oooh. Whatcha gonna do)
Let's jump in your wheels
And see how it feels. To ...

Роджер Тейлор

Lets Get Crazy

This ain't no tragedy

This ain't no addiction

This ain't no comedy

This ain't no fiction

But baby you make me laugh

And baby you make me cry

I don't mind either way ...

Роджер Тейлор

Lets Get Crazy

This ain't no tragedy

This ain't no addiction

This ain't no comedy

This ain't no fiction

But baby you make me laugh

And baby you make me cry

I don't mind either way ...

Роджер Тейлор

London Town - C'mon Down

We got it down, we got it down
We got it down, in London Town

Dig this and dig that
Dig the thin and dig the fat
Dig the boys and dig the girls
Dig the straights and dig the curls
Dig the fut ...

Роджер Тейлор

Loneliness...

Loneliness... Is the greatest curse
And loneliness... Is hell on earth
They say it's all in the mind
well i'm sure that's true
But knowing isn't a cure
it don't help me or you

You don't know w ...

Роджер Тейлор

Magic Is Loose

Almost like Christmas
But the calendar's wrong
The silence is deafening
But the feeling is strong
Magic is loose
Magic is loose in the world tonight
The sky is too black
The stars are too brigh ...

Роджер Тейлор

Magic is Loose

Hey little mama

Give me the keys tonight

(Oooh. Whatcha gonna do)

Hey little honey

You're comin' out with me. Tonight

(Oooh. Whatcha gonna do)

Let's jump in your wh ...

Роджер Тейлор

Man On Fire

I walk these streets each end every day
Trying to find some work just to earn my pay
Just to make some plans for you some day
But plans don't work and it's not that fine
When you got no money all ...

Роджер Тейлор

Masters Of War

Come you masters of war
You that build the big guns
You that build the death planes
You that build all the bombs
You that hide behind walls
You that hide behind desks
I just want you to know ...

Роджер Тейлор

My Country

Something horrid...........
Oh Oh Oh
I would not fight for my country
I would not work to no rule
Don't have no truck with no power game
Won't be some other jerks tool
Don't have no part 'cos on ...

Роджер Тейлор

Nazis 1994

They're saying now it never happened
They're saying now it never happened
They're saying now it never happened
They're saying now it never happened

We gotta stop these stinking nazis

And they ...

Роджер Тейлор

No More Fun

From the 'stairway to heaven' to 'the laughing gnome'
It's a mighty long way down rock and roll
We got no more, no more fun

Age before beauty, pearls before swine
And whatever happened to the w ...

Роджер Тейлор

No Violins

We were talkin' 'bout the old times
We went walking, down the streets we used to run.
Remember when you were angry
About every cause to be had
We weren't all bad --
I'm not talkin' 'bout security ...

Роджер Тейлор

No Violins

Something horrid...........

Oh Oh Oh

I would not fight for my country

I would not work to no rule

Don't have no truck with no power game

Won't be some other jerks tool

Роджер Тейлор

Old Friends

When the sun got big, and the night came down,
We used to share a drink - and let the demons out.
We let the good times rock, you made the bad times roll
We used to laugh a lot, you had a lot of so ...

Роджер Тейлор

OLD FRIENDS

When the sun got big

And the lights went down

We used to share a drink

And let the demons out



We let the good times rock

We let the bad times roll

We ...

Роджер Тейлор

People On Streets

I said hey Michael Jackson and the politicians
You wanna get out on the street and see what you can do
I said hey Mr President and senators too
I said Mr Prime Minister it's good for you
I said al ...

Роджер Тейлор

Pressure On

I've got the pressure on

Pressure from above
Pressure from below

I can't think straight
Or even go with the flow
I've got the pressure on

Analysts here, therapists there
You ain't gett ...

Роджер Тейлор

Racing In The Streets

I got a 69 Chevy with a 396
Fuellie heads and a Hurst on the floor
She's waiting tonight down in the parking lot
Outside the seven eleven store
Me and my partner Sonny built her straight out of sc ...

Роджер Тейлор

Revelations

I went to the ukraine
They don't have much to eat
No sugar on the table
But the people stay sweet

I've been to the third world
They've got nothing but hope
Through the starving and dying
Some ...

Роджер Тейлор

Strange Frontier

Into the shadows
From out of the light,
Into the darkness
And into the night,
We're off the tracks
We're off the lines
You and me seen better times
Now we're on the borderline
And I wish I was ...

Роджер Тейлор

Surrender

Same cycle happen every day
Same characters same play
My game plan's become clear
Gotta find a way out of here
There ain't no place to run
No welcome mat in my home
No love here, no life
He wan ...

Роджер Тейлор

Surrender

Same cycle happen every day
Same characters same play
My game plan's become clear
Gotta find a way out of here
There ain't no place to run
No welcome mat in my home
No love here, no life
He wan ...

Роджер Тейлор

The Key

There once was a king of paris
There once was an emperor of brazil
There was maybe a loch ness monster
There once was a buffalo bill
Now you can search the whole wide planet
Scratching in the mud ...

Роджер Тейлор

THE KEYS

There once was a King of Paris

There was an Emperor of Brazil

There may be a Loch Ness monster

There once was a Buffalo Bill



Now you can search the whole wide plane ...

Роджер Тейлор

THE KEYS

There once was a King of Paris

There was an Emperor of Brazil

There may be a Loch Ness monster

There once was a Buffalo Bill



Now you can search the whole wide plane ...

Роджер Тейлор

The Whisperers

Between men, between horses, there is mistrust and fear
And it's only got deeper with the passing of years
We know this from paintings, we know this from books
Some men had real magic, while others ...

Роджер Тейлор

Tonigh

Tonight, we're painting this town red
Tonight, we legislate on blue
Tonight, we paint your mother green
Act our all our dreams, and we'll celebrate - me and you
Yeah we'll celebrate - me and you
...

Роджер Тейлор

Touch The Sky

And when you smile - honey it's a cinch
I'd crawl for miles - it's worth every inch
I'd touch the sky honey - for you ooh ooh
The way you turn your head
And the way you walk
I know it's a cliche ...

Роджер Тейлор

Where Are You Now?

Don't have much education
Not much anyhow
Just believed what they told me
And oohee, look at me now

There must be more to life than this bum deal
Some direction somehow
Some kind of a reason
...

Роджер Тейлор

Working Class Hero

As soon as you're born they make you feel small
By giving you no time instead of at all
Until the pain is so big you feel nothing at all
A working class hero is something to be
A working class her ...

Роджер Тейлор

You Had To Be There

The sweetest moments
That i ever had
The most magic memories
That i recall

(when the man came out
And complained in the hall)
When i met you
When i met you
'You had to be there'

The darke ...

Роджер Тейлор

Young Love

With a feeling so sure
With a feeling so real
When you know that it's right
When you know it's for real
You gotta stick to your guns
Show the world that you just don't care

When they're puttou ...

Роджер Тейлор

Музыкальный исполнитель Роджер Тейлор

Добавьте свою новость

Здесь