Музыкана peoples.ru

 Kix Kixрок-группа

Atomic Bombs


see what you say to me & i will

tell you what you say to me

i said i told you so

you came into this life

you gave me all this pride

you were so pacified

you trip, but i don't think ...

Kix

Atomic Bombs

My arms around you

Ya better keep your head low

All dressed up

No place to go

Make love to you all night long

Listen to atomic bombs





Hear the ...

Kix

BLOW MY FUSE

Shut up

Do it



Come on start a fire

In my electric chair

Baby cross my wires

Light up my hair

Overload my circuits

let me ...

Kix

BLOW MY FUSE

Shut up

Do it



Come on start a fire

In my electric chair

Baby cross my wires

Light up my hair

Overload my circuits

let me ...

Kix

Body Talk


My arms around you

Ya better keep your head low

All dressed up

No place to go

Make love to you all night long

Listen to atomic bombs

Hear the people scratch

On the shelter door
...

Kix

Body Talk

I know what you mean

When you look like that

I read you like a book

When you look like that

She don't like to hide

Any feelings deep inside

And that's, t ...

Kix

BOOMERANG

I turn and start to shake you baby

Still on my tippy toes

You know I should have left you baby

A long long time ago

I sat there on my doorstep baby

Cr ...

Kix

BOOMERANG

I turn and start to shake you baby

Still on my tippy toes

You know I should have left you baby

A long long time ago

I sat there on my doorstep baby

Cr ...

Kix

BUMP THE LA LA

It's alright - knockin' me out - yeah

Uh - uh - loaded up and comin' down

She's an H-bomb baby gonna wreck this town

Like a love hurricane,

She lit my wick and ...

Kix

BUMP THE LA LA

It's alright - knockin' me out - yeah

Uh - uh - loaded up and comin' down

She's an H-bomb baby gonna wreck this town

Like a love hurricane,

She lit my wick and ...

Kix

Burning Love

You know I saw my baby

One crazy night

Cold as ice, she came at me

With words that cut like a knife

But if she don't stop complaining

About my reckless ways
...

Kix

Burning Love

You know I saw my baby

One crazy night

Cold as ice, she came at me

With words that cut like a knife

But if she don't stop complaining

About my reckless ways
...

Kix

Cold Blood


Cruisin' downtown

Shakin' her love

T and A talkin' to me

Felt my heart drop

Wheeled a dead stop

Girl has got me on my knees

Baby baby babe don't make me wonder

Won't you let me ...

Kix

COLD BLOOD

Cruisin' downtown

Shakin' her love

Is that babe talkin' to me

Felt my heart drop

Women can't stop

Girl has got me on my knees

Baby baby babe ...

Kix

COLD CHILLS

Oo well it's way past sundown

Hear the clock strike twelve

Feel the darkness fallin'

Oo, it's hot as hell

What's that shadow, who's that sound?

You're ...

Kix

COLD CHILLS

Oo well it's way past sundown

Hear the clock strike twelve

Feel the darkness fallin'

Oo, it's hot as hell

What's that shadow, who's that sound?

You're ...

Kix

Contrary Mary (Purnell, Whiteman, Younkins, Forsyt

Contrary Mary

Contrary Mary

Contrary Mary

Contrary Mary

Well the first time that I saw ya

Did ya say you'd never never never come back

But the second time I s ...

Kix

Contrary Mary (Purnell, Whiteman, Younkins, Forsyt

Contrary Mary

Contrary Mary

Contrary Mary

Contrary Mary

Well the first time that I saw ya

Did ya say you'd never never never come back

But the second time I s ...

Kix

Cool Kids

Hey what'cha gonna do on Friday night

Where ya gonna go

We gotta find some action

Baby I'll meet ya at the Paradise

Start a little chain reaction

Hey anybody got a c ...

Kix

Cool Kids

Hey what'cha gonna do on Friday night

Where ya gonna go

We gotta find some action

Baby I'll meet ya at the Paradise

Start a little chain reaction

Hey anybody got a c ...

Kix

DIRTY BOYS

Hey little sister whatcha need

I got what you're looking for

(?)

When you own the candy store

hey you wet behind the ears

No - There ain't no angels h ...

Kix

DIRTY BOYS

Hey little sister whatcha need

I got what you're looking for

(?)

When you own the candy store

hey you wet behind the ears

No - There ain't no angels h ...

Kix

Don't Close Your Eyes


Whatcha doing out in the night time

Why'd ya' call me on the phone

Your mama can't solve your problems

When's daddy ever get home

So you did your little move and cried

In the middle o ...

Kix

Dont Close Your Eyes

What's you're doing out in the night time

Won't you call me on the phone

Your mama can't solve your problem

When's daddy ever get home



So you think you're a little b ...

Kix

Dont Close Your Eyes

What's you're doing out in the night time

Won't you call me on the phone

Your mama can't solve your problem

When's daddy ever get home



So you think you're a little b ...

Kix

For Shame

For shame it had to be like that

For shame it had to be like that

Couldn't leave the boy uninvited

Could of had you so excited





For shame it had to be like t ...

Kix

For Shame

For shame it had to be like that

For shame it had to be like that

Couldn't leave the boy uninvited

Could of had you so excited





For shame it had to be like t ...

Kix

Get Your Monkeys Out


I know what you mean

When you look like that

I read you like a book

When you look like that

She don't like to hide

Any feelings deep inside

And that's, that's just what I need

S ...

Kix

Get Your Monkeys Out

Baby I'm in the jungle

In the danger zone

Bit by a tiger on my crazy bone

A giraffe in a neck tie

Breathing down my neck

Gonna get my monkey's

That's what t ...

Kix

Girl Money


Yeah yeah yeah

Girl money

Girl money

Girl money

I was sittin' alone

But not very long

She had a weakness for comin' on strong

She was licking my fingers

And drinking my booze ...

Kix

Girl Money

Yeah yeah yeah

Girl money

Girl money

Girl money



I was sittin' alone

But not very long

She had a weakness for comin' on strong

She was licking my finger ...

Kix

Heartbreak


Baby I'm in the jungle

In the danger zone

Bit by a tiger on my crazy bone

A giraffe in a neck tie

Breathing down my neck

Gonna get my monkey's

That's what they get

Hey

Get yo ...

Kix

Heartbreak

Baby I'm in the jungle

In the danger zone

Bit by a tiger on my crazy bone

A giraffe in a neck tie

Breathing down my neck

Gonna get my monkey's

That's what they get< ...

Kix

Heartbreak Purnell

She got love - More than I need

She got love - She's making me weak

I got heartache

I got love smeared all over my face

I got heartache





She got love ...

Kix

Heartbreak Purnell

She got love - More than I need

She got love - She's making me weak

I got heartache

I got love smeared all over my face

I got heartache





She got love ...

Kix

HEE BEE JEE BEE CRUSH

I don't want no promise

I don't want no ring

I don't need your love forever more

I ain't got no servant - I ain't got no whore

You got dirty love - I need more ...

Kix

HEE BEE JEE BEE CRUSH

I don't want no promise

I don't want no ring

I don't need your love forever more

I ain't got no servant - I ain't got no whore

You got dirty love - I need more ...

Kix

Hot Wire

D. Purnell, T. Rhodes



I got your hot wire

I got your magic wand

I got the hot fire

To make your pistons run



Babe I'm gonna tell ya' what I'm gonna do ...

Kix

Hot Wire

D. Purnell, T. Rhodes



I got your hot wire

I got your magic wand

I got the hot fire

To make your pistons run



Babe I'm gonna tell ya' what I'm gonna do ...

Kix

Kix Are for Kids


She got love - More than I need

She got love - She's making me weak

I got heartache

I got love smeared all over my face

I got heartache

She got love - She's making me weak

Ya' see ...

Kix

Kix Are for Kids

She got love - More than I need

She got love - She's making me weak

I got heartache

I got love smeared all over my face

I got heartache

She got love - She's making me wea ...

Kix

Kix Are For Kids Purnell

Don't scream when you realize

Don't scream when you tow the line

Remember the craze back in '65

Wasn't it great to be alive

(Shake) I'm gonna shake to the broken bone
...

Kix

Kix Are For Kids Purnell

Don't scream when you realize

Don't scream when you tow the line

Remember the craze back in '65

Wasn't it great to be alive

(Shake) I'm gonna shake to the broken bone
...

Kix

Loco Emotion


Don't scream when you realize

Don't scream when you tow the line

Remember the craze back in '65

Wasn't it great to be alive

(Shake) I'm gonna shake to the broken bone

(Shout) I'm gonn ...

Kix

Loco Emotion

Ain't there something I can take

Something I can do

Ain't ya got some kind of love potion

Ain't there somewhere to go

Somewhere to stop

Can you stop this loco-emot ...

Kix

Loco-Emotion

Ain't there something I can take

Something I can do

Ain't ya got some kind of love potion

Ain't there somewhere to go

Somewhere to stop

Can you stop this loco-emot ...

Kix

Loco-Emotion

Ain't there something I can take

Something I can do

Ain't ya got some kind of love potion

Ain't there somewhere to go

Somewhere to stop

Can you stop this loco-emot ...

Kix

Love at First Sight


Ain't there something I can take

Something I can do

Ain't ya got some kind of love potion

Ain't there somewhere to go

Somewhere to stop

Can you stop this loco-emotion

Do do do do d ...

Kix

Love at First Sight

Ain't there something I can take

Something I can do

Ain't ya got some kind of love potion

Ain't there somewhere to go

Somewhere to stop

Can you stop this loco-emotion

Kix

Love At First Sight Whiteman and Forsythe

Oh what an explosion, my hearts gonna fail

It was 6.8 on the Richter scale

A vision of beauty, well I'm caught in a stare

A red light turns green - not even aware

I just ca ...

Kix

Love At First Sight Whiteman and Forsythe

Oh what an explosion, my hearts gonna fail

It was 6.8 on the Richter scale

A vision of beauty, well I'm caught in a stare

A red light turns green - not even aware

I just ca ...

Kix

Love Pollution


Oh what an explosion, my hearts gonna fail

It was 6.8 on the Richter scale

A vision of beauty, well I'm caught in a stare

A red light turns green - not even aware

I just can't help it - ...

Kix

Love Pollution

I picked you up when you were steaming hot

You gave me the bug baby so they gave me a shot

You took my ring and threw it on the floor

Well I picked it up, just dusted it off

Kix

LUV A HOLIC

To get your kicks -- you need a fix

And that is true

To get your love, you need a slug

Just like booze

You lick your lips, your backbone splits

You mu ...

Kix

LUV A HOLIC

To get your kicks -- you need a fix

And that is true

To get your love, you need a slug

Just like booze

You lick your lips, your backbone splits

You mu ...

Kix

Mighty Mouth


I picked you up when you were steaming hot

You gave me the bug baby so they gave me a shot

You took my ring and threw it on the floor

Well I picked it up, just dusted it off

And I was ba ...

Kix

Mighty Mouth

Once upon a time in a deserted little town

An incubated boy was born and the tried to put him down

Didn't have no muscles here

Didn't have no fat

But when he opened up h ...

Kix

Nice on Ice


Once upon a time in a deserted little town

An incubated boy was born and the tried to put him down

Didn't have no muscles here

Didn't have no fat

But when he opened up his mouth ya heard ...

Kix

Nice On Ice

Is it a tender love, is it secure

Is he a rich boy, or is he poor

Don't see no diamond ring on her hand

Is he a stray cat, is he a man

Is it sour, is it sweet

Can't ...

Kix

NO RING AROUND ROSIE

Ahhhh, We all fall down

I know a girl that you know too

Everything you heard about her well it's all true

Under the bleachers out in the snow

A back street teac ...

Kix

NO RING AROUND ROSIE

Ahhhh, We all fall down

I know a girl that you know too

Everything you heard about her well it's all true

Under the bleachers out in the snow

A back street teac ...

Kix

PANTS ON FIRE LIAR LIAR

Caught you at the Midtown bar

Gettin' outa your daddy's car, ya said it wasn't true

Shakin' like a monkey snake

Couldn't even look me in the face

Baby baby baby ...

Kix

PANTS ON FIRE LIAR LIAR

Caught you at the Midtown bar

Gettin' outa your daddy's car, ya said it wasn't true

Shakin' like a monkey snake

Couldn't even look me in the face

Baby baby baby ...

Kix

Poison


Is it a tender love, is it secure

Is he a rich boy, or is he poor

Don't see no diamond ring on her hand

Is he a stray cat, is he a man

Is it sour, is it sweet

Can't ya, can't ya get t ...

Kix

Poison

Is it a tender love, is it secure

Is he a rich boy, or is he poor

Don't see no diamond ring on her hand

Is he a stray cat, is he a man

Is it sour, is it sweet

Can't ya, c ...

Kix

Poison Purnell

I wanna tell you a story about a girl that I know

I wanna give you a warning about a place where I don't go

She put poison in my coffee, put poison in my heart

She put poison in m ...

Kix

Poison Purnell

I wanna tell you a story about a girl that I know

I wanna give you a warning about a place where I don't go

She put poison in my coffee, put poison in my heart

She put poison in m ...

Kix

Restless Blood


I wanna tell you a story about a girl that I know

I wanna give you a warning about a place where I don't go

She put poison in my coffee, put poison in my heart

She put poison in my bedroom, ...

Kix

Restless Blood

Hey hey hey

You should see the look that she gave to me

No no no that's restless blood

That's push and shove

Hey hey hey

Should see the scars that you put on me < ...

Kix

SHE DROPPED ME THE BOMB

Here I Come

Lookout



I'm lightning

Flying high above her town

She got a tailspin

She knew that I was coming down

I had a radar

Kix

SHE DROPPED ME THE BOMB

Here I Come

Lookout



I'm lightning

Flying high above her town

She got a tailspin

She knew that I was coming down

I had a radar

Kix

TEAR DOWN THE WALLS

Yeah

Standing in the dark

Closin' in, I think I'm going under

Fell down so fast

From the words I heard a crash like thunder



Never thought I' ...

Kix

TEAR DOWN THE WALLS

Yeah

Standing in the dark

Closin' in, I think I'm going under

Fell down so fast

From the words I heard a crash like thunder



Never thought I' ...

Kix

The Itch


Hey hey hey

You should see the look that she gave to me

No no no that's restless blood

That's push and shove

Hey hey hey

Should see the scars that you put on me

And no no no that's ...

Kix

The Itch

Hey hey hey

You should see the look that she gave to me

No no no that's restless blood

That's push and shove

Hey hey hey

Should see the scars that you put on me

And ...

Kix

The Itch Purnell

Woke up this morning

Fell out of bed

An all night juke box

Pounding in my head

Was I moving on Susie

Was I stomping on Jane

I was waiting for the thunder

Kix

The Itch Purnell

Woke up this morning

Fell out of bed

An all night juke box

Pounding in my head

Was I moving on Susie

Was I stomping on Jane

I was waiting for the thunder

Kix

The Kid


Woke up this morning

Fell out of bed

An all night juke box

Pounding in my head

Was I moving on Susie

Was I stomping on Jane

I was waiting for the thunder

Standing in the rain

...

Kix

The Kid

Woke up this morning

Fell out of bed

An all night juke box

Pounding in my head

Was I moving on Susie

Was I stomping on Jane

I was waiting for the thunder

Stan ...

Kix

The Kid Purnell

Gotta get rid of the kid cause the kid's a crowd

Gotta get rid of the kid cause the kid's too loud

Every time my time finds time for a wire

He's all night, he's all night, he's a ...

Kix

The Kid Purnell

Gotta get rid of the kid cause the kid's a crowd

Gotta get rid of the kid cause the kid's too loud

Every time my time finds time for a wire

He's all night, he's all night, he's a ...

Kix

Yeah Yeah Yeah (Purnell, Whiteman, Younkins, Forsy

Tell me tell me that

Tell me tell me that

Tell me tell me that

Can I look into your eyes? Hey hey hey

Can't ya hear me say





Tell me tell me that
...

Kix

Yeah Yeah Yeah (Purnell, Whiteman, Younkins, Forsy

Tell me tell me that

Tell me tell me that

Tell me tell me that

Can I look into your eyes? Hey hey hey

Can't ya hear me say





Tell me tell me that
...

Kix

Yeah, Yeah, Yeah


Tell me, tell me that

Tell me, tell me that

Tell me, tell me that

Can I look into your eyes ?

Can't ya hear me say ?

Tell me, tell me that

Can I dance between your thighs

Can't ...

Kix

Yeah, Yeah, Yeah

Tell me, tell me that

Tell me, tell me that

Tell me, tell me that

Can I look into your eyes ?

Can't ya hear me say ?



Tell me, tell me that

Can I dance betwee ...

Kix

Музыкальный исполнитель Kix

Добавьте свою новость

Здесь