Музыкана peoples.ru

 РЗА РЗАмузыкальный оригинальный продюсер, репер, актер и бизнесмен
Цитаты РЗА [23]

A Day To God Is 1000 Years

"I wanna stay with you, forever"

[RZA]
Yo, yo, the A-1 sauce, the Divine Force
My mind blind force is known to blow time off course
Even, if I rode around the world on a blind horse
Strapped do ...

РЗА

Bob N'I

[Intro: sample]
Birth flying high, you know how I feel
Sun in the sky, you know how I feel
Breeze drifting by, you know how I feel
It's a new dawn, it's a new day
It's a new life for...
Birth fl ...

РЗА

Booby Trap

[Intro: RZA]
Hahaha, Digi, yo, yo

[RZA]
When I was young, I slept with a battery on my tongue
So when I spit, the impact with the sting of a stun gun
At full blast, rock your cradle, fatal razo ...

РЗА

Cherry Range

[Intro: RZA]
Yeah, yo, what up yo?
Yeah, yeah, what up?
Nothin', man, hold on
Someone beepin' on my other line and shit
Nigga, I've seen everything I wanted to see
Come on son, yo, in my Range R ...

РЗА

Chi Kung

[RZA]
The grand ultimate supreme, no extremedies
We use Tai Chi to deflect off our enemy
Five poisons, from the Clan there's no Remedy
We dispell the smell of wickedness in our vicinity
Bobby, th ...

РЗА

Creep

[Chorus: Thea]
Creep, creep, creep
Catch them while they sleep
Empty every shell from your clip
Knock them off their feet

[Crisis]
These streets that we maneuver through, ain't nothing you fam ...

РЗА

Digi Snacks Intro

[Intro: Understanding (RZA)]
Explosive mic Bobby trap rap books
The game isn't over, til the kings go wild
A brilliant virtuous doctor, in the 21st century (hahahahahahaha)
Experiments with a stra ...

РЗА

Don't Be Afraid

[Intro: RZA]
This mic is scared of me, son
It's like I'm gonna rape it
Ason in my heart... I date rape mics, my mic's a dike
Yo, yo, yo, yo, yo

[Chorus 2X: The Emotions "I Like It" sample]
Don ...

РЗА

Drama

[Intro: RZA]
I wanna dedicate this song to the young god, Kareem
The Genius... Digi...
Sing it 'em to real quick, yo

[Chorus: Thea]
Like to keep my head up to the sky
And ask myself, why, it h ...

РЗА

Drink, Smoke & Fuck

[RZA]
Aiyo, raise 'em up, hold ya cup
Up, let the Alize fill them up
Thug passion, love passion, niggaz, who be actin'
Grey Goose, cranberry juice
Absolut, for those who can't afford the Goose
M ...

РЗА

Drop Off

[Intro: Daddy-O (RZA)]
Yo, yo, yo, yo Bobby
What up, what up? I can't really hear you
Aiyo, I left ten pounds in the trunk and I gave Sha' ten
make sure he drops them shits off
I'm on my way back ...

РЗА

Fast Cars

[Intro: RZA]
True mizza-Mast' on the triz-nack
Bob Digi back for a snack
Kinetic 9 in the biz-nack
Raekwon got the triz-nap

[Chorus 2X: RZA & Erica Bryant]
We be ridin' fast cars
Weed all in ...

РЗА

Fatal

[Drake] Blade ready to die?
[Blade] I was born ready mother fucker

Daywalker [repeat 4x]

Yo... yo...yo
It's the feast of the blood was in
Unleash the beast within
I walk around with the stre ...

РЗА

Good Night Kiss

[Intro: RZA w/ Tamika Layton moaning]
Ahh... love is love... yeah...
Digi, Digi, bong, bong, banging you long
Whop, pop, who pop, then bang bang boom
Shabobalee, shabizzy..

[Chorus 2X: Thea]
G ...

РЗА

Grits

[Hook: Allah Real]
When I was small
We had nothing at all
We used to eat Grits, for dinner
It was pain
almost drive a man insane
what we could find for
to survive another day
but I said nah... ...

РЗА

Koto Chotan

"Koto... Chotan..."

[RZA]
Yo, yo, Ruler Zig-Zag-Zag Allah, I'm not reneggin'
I don't fuck with dead pigeons or the pigskin
You fuckin' fake 85% snake
Derelict ass bitch, your class in dead ...

РЗА

Long Time Coming

[Chorus: Danny Keyz]
It's been a long time coming..
Days, days are turning to nights now
They said... they said I'd be okay
But when I hear those church bells ringing
I begin to pray for today mi ...

РЗА

Love Is Digi / Part II

[Chorus: Thea]
Your love so Digi, ahh
You make me dizzy, ahh
Your love so Digi, ahh
Ahh, ahh, ahh, ahh

[RZA]
Yo, heart pounding, chart bounded
God astounded, well rounded
Lost and founded, s ...

РЗА

Money Don't Own Me

[Chorus: Tru James]
My woman, and my money, don't own me...
I've got to, keep holding, my own

[RZA]
Heaven, heaven...
The dangerous dynamite dosage, mind full of explosives
Digital brain is th ...

РЗА

No Regrets

[Intro: RZA]
Bodododododo...
Killa Beez control the set, Shaolin Island where you at?
Medina...

[Chorus 2X: RZA]
East coast just hold your set
West coast just hold your set
Dirty south just h ...

РЗА

O Day

[Intro: RZA]
Hip hop is all about having fun, yo, yo

[RZA]
Sword still swing like Kenobi, ya'll cowards know me
Wit the strength of Samson, you still couldn't hold me
I got the rock stone from ...

РЗА

Put Your Guns Down

[RZA]
Niggas never grow up, some drink til they throw up
Some sniff that cocaine til they fucking brains blow up
Grass junkies, drunk on that Brass Monkey
Walk around wit the brain of a Crash Dumm ...

РЗА

See The Joy

See the joy of life beginning
See the joy of life beginning
Oh sweet joy!
A brand new baby boy

[RZA]
My mind flashed back to the early moon
When I was just a sperm cell in the fallopian tube
...

РЗА

Straight Off The Block

[Intro: girl (RZA)]
David, David, David, David, David Banner
(2008, get that cake, hahaha
Bodododo, yo, yo)

[Chorus 2X: Jay-Z sample from "Dirt Off Your Shoulder"]
And I'm straight off the bloc ...

РЗА

The Birth (Broken Hearts)

[Intro: RZA (Daddy-O)]
Yeah, you knowwhatimean?
Cuz yo, this right here
Is called Knowledge of Self
When you apply that to yourself, you know yourself
You understand, yo, it's gonna get your thir ...

РЗА

The Grunge

[Intro: Beretta 9]
car 36, 36, we got a situation in progress
37 between 106th
we got a possible homicide
all cars, all cars, we got a situation down

[RZA]
Aiyo, toxi' off the grey goose, vodk ...

РЗА

The Whistle

[Intro: RZA]
[whistling]
[beat kicks in]
Di-Di-Di-Di-Di-Digital

[RZA]
Yo, I beat the case, now I face the acquittal
You nizzles try to belittle, but ya'll lest in spittle
From a baby's l ...

РЗА

The Wolf

[RZA]
Watch your hoe look at me, like I'm Leonardo DiCaprio
Wanna stick her tip of her tongue through my piss hole
You play the target, and I be the guiding missile
Oh, how they long this strong g ...

РЗА

Try Ya Ya Ya

[Thea saying "try ya ya ya, ay ya ya ya" throughout the whole song]

[Intro: RZA]
Digital... why...

[Chorus: RZA]
You can't do me nothing, you won't succeed
You moving fast, reduce your speed
...

РЗА

Up Again

[Intro: Talani Rabb (Rakeem Diggs) {RZA}]
B.. (B..) O.. (O..) B.. (B..) B.. (B..) Y.. (Y..)
D.. (D..) I.. (I..) G.. (G..) I.. (I..)
T.. (T..) A.. (A..) L.. (L..) Bobby Digital (Bobby Digital)
{Alr ...

РЗА

We Pop

[Hook: woman]
We pop, we brawl, gettin' money til the day we fall
We pop, we brawl, gettin' money til the day we fall

[RZA]
Double barrel shotgun (blaow), pop son
I told nigga, just not run
I ...

РЗА

Wherever I Go

[Intro: ShaCronz]
Yeah, uh, it's dark outside
We still in the hood with this one, ya'll
Yeah, from the projects, slums, Fort Greene
Huh? Ain't no sun outside, never sunny where I'm from
Always gr ...

РЗА

You Can't Stop Me Now

[Intro: RZA]
Round up, round up, round up, round up
Round up, round up, round up, round up...

[Chorus: The Whatnauts "Message from a Black Man" sample w/ ODB sample]
No matter how hard you try, ...

РЗА

You'll Never Know

[Intro: RZA]
One-two, one-two
Mic check, one-two, one-two (You don't know, that I really love you)
Yo, yo, You'll Never Know
Check me out (You don't know, that I really love you)
Yo, yo, yo

[R ...

РЗА

Музыкальный исполнитель РЗА

Добавьте свою новость

Здесь