Музыкана peoples.ru

 Dandy Warhols Dandy Warholsпрогрессив-группа

(tony, This Song Is Called) Lou Weed

Uh tony, this song is called lou weed



Well baby just look at lou

Well ya do what you want to do

And nothing less for you

Well whatever will get you through

N ...

Dandy Warhols

(tony, This Song Is Called) Lou Weed

Uh tony, this song is called lou weed



Well baby just look at lou

Well ya do what you want to do

And nothing less for you

Well whatever will get you through

N ...

Dandy Warhols

(You Come In) Burned


Well, you come in baby,
you will get burned.
Because I am just what I am, I've learned.
I slowly become some "why" that you live with.
And mama told you that you would get this.
Hey, I los ...

Dandy Warhols

All The Money Or The Simple Life Honey


All right
Here it comes

Well I can tell you for the money
The simple life honey is good
Uh-huh
Well if you ask me how you made it
Secure life, baby, you should
Oh, yes you should
C ...

Dandy Warhols

Be-in


In my rooom
I'm alone in my room
And I'll be in for a while

And can't you see
I'm holier when i'm....
I'm feeling good enough to try?

All the drugs that you bring
If they're antiquated b ...

Dandy Warhols

Be-in

In my rooom

I'm alone in my room

And i'll be in for a while



And can't you see

I'm holier when i'm....

I'm feeling good enough to try?



All the ...

Dandy Warhols

Best Friend


Best friend
Ill see you in the end
Broken for a while
But maybe we can bend
Best friend
Im feeling out of line
And filling up the time again
Ill see you in the end
I will again

Best frien ...

Dandy Warhols

Best Friend

Best friend

Ill see you in the end

Broken for a while

But maybe we can bend

Best friend

Im feeling out of line

And filling up the time again

Ill see yo ...

Dandy Warhols

Big Indian


Well,
My friends, do me so right.
I'm lucky this far
Or maybe its karma.
I get over them, but
Only at times

And I thank my lucky stars
Wish I may, wish that I might
Just keep an op ...

Dandy Warhols

Big Indian

Well my friends do me so right.

I'm lucky this far, maybe it's kharma.

I get over them but, only at times.

And I thank my lucky stars, I wish I may, I wish that I might,

just k ...

Dandy Warhols

Bohemian Like You


You got a great car
Yeah, what's wrong with it today?
I used to have one too,
Maybe I'll come and have a look.
I really love
your hairdo, yeah
I'm glad you like mine too,
See what look ...

Dandy Warhols

Bohemian Like You

you've got a great car,

Yeah, what's wrong with it today?

I used to have one too,

Maybe you'll come and have a look.

I really love your hairdo,yeah,

I'm glad you lik ...

Dandy Warhols

Boys Better


Boys had better beware
You could seem to color your hair.
Or on a wig, you already spent
All the dough to cover your rent.

But not so cool man
If you care, for all the
Other boys caught in y ...

Dandy Warhols

Boys Better

Boys had better beware

You could seem to color your hair.

Or on a wig, you already spent

All the dough to cover your rent.



But not so cool man

If you care, f ...

Dandy Warhols

Colder Than The Coldest Winter Was Cold


By the end of the great war,
the dandy warhols had progressed
far beyond the traditional jug band sound.
Zia had all but hung up the washtub bass,
in favor of her new invention, which she ca ...

Dandy Warhols

Cool as Kim Deal


Hey.
There's nothing in my art.
I'd rather be cool than be smart.
Hey.
What I'm thinking of.
I'd rather be cool than be loved.

Here's what I feel,
Ba ba ba ba.
Just want a girl
As cool as ...

Dandy Warhols

Cool As Kim Deal

Hey.

There's nothing in my art.

I'd rather be cool than be smart.

Hey.

What i'm thinking of.

I'd rather be cool than be loved.



Here's what i feel,

Dandy Warhols

Cool Scene


Well I'm just not making a scene
and I really don't feel like I need.
I really don't mean that it's cool,
Didn't really wanna be in high school.
I'm dealing with the things that I've been.
...

Dandy Warhols

Cool Scene

Well I'm just not making a scene, and I really don't feel like I need.

I really don't mean that it's cool, didn't really wanna be in high school.

I'm dealing with the things that I've been ...

Dandy Warhols

Country Leaver


Well, I'm going to see you soon in Amsterdam
I can't believe I can get there, but I can, man.
I hope when I see you, that you'll still like who I am, I am.
But if you don't, baby, I'll still t ...

Dandy Warhols

Country Leaver

Well I'm going to see you soon in Amsterdam.

I can't believe I can get there but I can, man.

I hope when I see you that you're still likin' who I am, I am.



But if you don't ba ...

Dandy Warhols

Dick


They say everything I could think
Think every think I could leak
Hear every word without listening
I'm a dick
I'm gonna know everything
Know everything that was true
Seen everything I could se ...

Dandy Warhols

Dick

They say everything i could think

Think every think i could leak

Hear every word without listening

I'm a dick

I'm gonna know everything

Know everything that was true ...

Dandy Warhols

Did You Make A Song With Otis


(grrrhhhh.....woof)
Travis gets me a beer
Poopy tunes the guitar (woof)
Fathead spins me up one
Its the the biggest one that he's even spun

Travis gets me a beer
Poopy tunes the guitar ...

Dandy Warhols

Down Like Disco


I want you, I think so
I wanna get round like Tokyo
I won't tell, will freak you
I wanna go down like this girl (wisk go)

I want you, California
I don't want to get shown like I'm on ya ...

Dandy Warhols

Every Day Should Be a Holiday


Summertime,
If I was getting paid
For getting drunk and getting
Laid.
I'd grab a phone
Just to cal you up and say
Quit your job
Cuz I got it made.

Anytime,
Baby let's go
Everyday should ...

Dandy Warhols

Every Day Should Be A Holiday

Summertime,

If i was getting paid

For getting drunk and getting

Laid.

I'd grab a phone

Just to cal you up and say

Quit your job

Cuz i got it made.

Dandy Warhols

Everyone Is Totally Insane


Hear me out, for I was joyful once
Like everyone
Hear me out, I must have changed
Sometime and all at once
Cos it seems
That nothing stays the same as certainly as me
And nothing stays t ...

Dandy Warhols

Genius


I'll take the blame
If I ever want to
For what my little brain
Has been through
I know I say
Things I never meant to
To seem a little more sane
Cause thats what it takes
If I ever could win
...

Dandy Warhols

Genius

I'll take the blame

If i ever want to

For what my little brain

Has been through

I know i say

Things i never meant to

To seem a little more sane

Cause t ...

Dandy Warhols

Get Off


Yeah, like it or not
Like a ball and a chain.
all I wanna do is get off,
And feel it for a minute, babe.

Hot diggity dog,
I love God all the same.
But all I wanna do is get off
And f ...

Dandy Warhols

Get Off

Yeah like it or not.

Like a ball and a chain.

All I want to do is get off, I feel it for a minute babe.

Hot diggity dog, I love god all the same.

But all i wanna do is get off, ...

Dandy Warhols

Godless


Hey, I said you were Godless then
It seems like you're a soulless friend.
As thoughtless as you were back then,
I swear that you are Godless.

Hey, I guess you're lonely, when
I gave, you ...

Dandy Warhols

Godless

Hey I said you're godless and, it seems like you're a soulless friend.

As thoughtless as you were back then, I swear that you are godless.

Hey I guess you're lonely when, I gave you all it ...

Dandy Warhols

Good Morning


In my good good morning
I'm up before the sun can bring,
Early morning, and everyone
Like a shiny thing.

All my angels appear
Before my window saying
Good morning
In my good morning

In m ...

Dandy Warhols

Good Morning

In my good good morning

I'm up before the sun can bring,

Early morning, and everyone

Like a shiny thing.



All my angels appear

Before my window saying

...

Dandy Warhols

Green


You opened the door,
I let myself in.
Between you and me,
I only believe
What I want to believe.
I guess it's because i'm
Greener than green.
Only because I'm green.
(repeat 2x)

I came up ...

Dandy Warhols

Green

You opened the door,

I let myself in.

Between you and me,

I only believe

What i want to believe.

I guess it's because i'm

Greener than green.

Only beca ...

Dandy Warhols

Grunge Betty


Hey!
Hey well I rise today
I cant seem to find what I want you for
I open my eyes and I wake on the floor
You open the door
Awake on the floor
Cant seem to find what I want you for
Cause latl ...

Dandy Warhols

Grunge Betty

Hey!

Hey well i rise today

I cant seem to find what i want you for

I open my eyes and i wake on the floor

You open the door

Awake on the floor

Cant seem to fi ...

Dandy Warhols

Hard on for Jesus


Oh yeah, jesus
You got me going.
And I know, just like I know,
No way of knowing.

I gotta have faith,
I gotta believe
That the lord of lords and
The king of kings
Come and set me free.

...

Dandy Warhols

Hard On For Jesus

Oh yeah, jesus

You got me going.

And i know, just like i know,

No way of knowing.



I gotta have faith,

I gotta believe

That the lord of lords and
...

Dandy Warhols

Heavenly


Heavenly scene of mind
Or could be hell.
Maybe I'm not, yeah,
Everything I should be, yeah.
Oh, maybe I'm not, yeah.
And everything I wanted to realize,
Baby I got, yeah
Everything I c ...

Dandy Warhols

Heavenly

Heavenly scene of mind

Or could be hell.

Maybe I'm not, yeah,

Everything I should be, yeah.

Oh, maybe I'm not, yeah.

And everything I wanted to realize,

Baby I got, ...

Dandy Warhols

Heavenly Scene

Heavenly scene

Of mine or could be Hell

Or maybe I'm not eheheh

Everything I should be eh

Or maybe I'm not eheheh

And everything I've wanted to real-

Lize

Bab ...

Dandy Warhols

Heavenly Scene

Heavenly scene

Of mine or could be Hell

Or maybe I'm not eheheh

Everything I should be eh

Or maybe I'm not eheheh

And everything I've wanted to real-

Lize

Bab ...

Dandy Warhols

Hit Rock Bottom


Oh yeah.
Oh yeah.

You ain't got music if you ain't got the muscle, oh yeah.
Ain't seen nothin' 'til you're down and you're rotten, oh yeah.
You ain't got nothing until you hit rock bottom. ...

Dandy Warhols

Hit Rock Bottom

Ah yeah



Ah yeah



You ain't got music if you ain't got the muscle oh yeah



Ain't seen nothing till you're down and you're rotten oh yeah



You ain't got ...

Dandy Warhols

Holding Me Up


Do you remember when you told me
You said you're holding me up
Me up

Darling
And you said you're holding me up
Me up

So get your feet on the floor eh
You're making a stand now

...

Dandy Warhols

Horse Pills


All right
Pills
Yeah, Uh Huh
Pills
All right, Kick it
Pills
Boy
Pills
Yes

So your ex's got a mansion, where you kick it on the hill.
Your boy comes to see you, he's your Hollyw ...

Dandy Warhols

Horse Pills

So your ex got a mansion where you kick it on the hill.

Your boy comes to see you, he's your Hollywood thrill.

He's a Spanish fly, that bucks like a stallion.

In the suits that ...

Dandy Warhols

I Am A Scientist

Hehehe

Hihihihihihihiii

I got it

Woohoowoo

Woohoowoo

Got it got it

Woohoowoo

In me the scientist

Always get stuck on always trying this

I try to ...

Dandy Warhols

I Am A Scientist

Hehehe

Hihihihihihihiii

I got it

Woohoowoo

Woohoowoo

Got it got it

Woohoowoo

In me the scientist

Always get stuck on always trying this

I try to ...

Dandy Warhols

I Am Am Scientist

In me the scientist,

Always stuck on, always trying this.

I try to live on science alone.

Analysis and freaky sensitivity,

Weve gotta live on science alone.



Ye ...

Dandy Warhols

I Am Am Scientist

In me the scientist,

Always stuck on, always trying this.

I try to live on science alone.

Analysis and freaky sensitivity,

Weve gotta live on science alone.



Ye ...

Dandy Warhols

I Am Over It


All right, let's see if we can do this in one toke - take.

I find out too late when I,
I am over it
And each time, dearly escape when I'm (enough said)
Divine, fine

I am over it
I am ...

Dandy Warhols

I Am Over It

All right let's see if we can do this on one talk take

Ahah ahah aheh



I find out too late when I

I am over it

Ahah ahah eh

And each time dearly escape when I'm

Dandy Warhols

I Am Sound


For have I, I've built a castle
Upon believing before I doubt.
I have suffered but my friends say I have learned from it.
And for have I believed the snow could
Not be freezing upon the grou ...

Dandy Warhols

I Am Sound

For have I

Built a castle

Upon believing

Before I doubt

I have suffered

But my friends say

I have learned from it

And for have I

Believed the snow could ...

Dandy Warhols

I Love You


I love you
(repeated several times)

I only just met you before,
But I can't understand
You don't want me more.

You may-be think i'm
To smart and wierd,
But that should only
Make you want ...

Dandy Warhols

I Love You

I love you

(repeated several times)



I only just met you before,

But i can't understand

You don't want me more.



You may-be think i'm

To smart a ...

Dandy Warhols

Insincere


I might sound insincere,
'cause I'm wasted all the time. I've
Thought it over and
It's over
It's over
It's over
It's over

I'd like to thank you, my dear.
In less than a year.
It' ...

Dandy Warhols

Insincere because I

I might sound insincere 'cause I'm



Wasted all the time



I've thought it over and it

It's over and

It's over and

It's over and it's over



I'd like ...

Dandy Warhols

Insincere because I

I might sound insincere 'cause I'm



Wasted all the time



I've thought it over and it

It's over and

It's over and

It's over and it's over



I'd like ...

Dandy Warhols

Introduction by Young Tom


Hello music lover, thomas pancake here telling you that you are the proud new owner of the hottest music on the market today. so get ready for a massive concusion of rock 'n roll with the dandy
Ls! ...

Dandy Warhols

Introduction By Young Tom

Hello music lover, thomas pancake here telling you that you are the proud new owner of the hottest music on the market today. so get ready for a massive concusion of rock 'n roll with the dandy

...

Dandy Warhols

It's a Fast-driving Rave-up With The Dandy Warhols Sixteen Minutes


Oh my darling
Oh my pet
I wont let you
Let your forget
Youre my castle
Youre my sand
Just so that you understand

Oh my darling
Oh my pet
I wont let you
Let your forget
Youre my castle
...

Dandy Warhols

Just Try


If you just try
Telling me why
Wise and old
Still I know the sun
And built cities
Where the rivers run
Telling me why
If you just try
Just try telling me why
If you just try

Alacazam put ...

Dandy Warhols

Just Try

If you just try

Telling me why

Wise and old

Still i know the sun

And built cities

Where the rivers run

Telling me why

If you just try

Just try t ...

Dandy Warhols

Lou Weed


Uh tony, this song is called lou weed

Well baby just look at lou
Well ya do what you want to do
And nothing less for you
Well whatever will get you through
Now satan you seem like a typical d ...

Dandy Warhols

Minnesoter


Yeah, I could rock her
Like a doctor
If I found a way to get her off first
I could own her, the crazy loner,
If I found my way to minnesoter.

In a slumber, I'm sawing lumber
I saw my baby da ...

Dandy Warhols

Minnesoter

Yeah, i could rock her

Like a doctor

If i found a way to get her off first

I could own her, the crazy loner,

If i found my way to minnesoter.



In a slumber, i ...

Dandy Warhols

Mohammed


Again and again I get up and say
I only want to get it right.
I only want to do the right thing,
but are these demons, I ask myself.

I wonder today, I'm alone, but then
No one can make t ...

Dandy Warhols

Mohammed

Again and again.

I get up and say, I only want to get it right

I only want to do the right thing, but all these demons harrass my soul

I won't be today, I'm alone again.

No one ...

Dandy Warhols

Nietzsche


I want a God who stays dead, not plays dead.
I, even I, can play dead.

I want a God who stays dead, not plays dead.
I, even I, can play dead.

I want a God who stays dead, not plays dead. ...

Dandy Warhols

Nietzsche

I want a god who stays dead, not plays dead.

I, even I, can play dead.

I want a god who stays dead, not plays dead.

I, even I, can play dead.

I want a god who stays dead, not p ...

Dandy Warhols

Not if You Were The Last Junkie on Earth


I never thought you'd be a junkie
Because heroin is so passe.
But today,
If you think that I don't know
About depression and
Emotional pain,
You're insane, or your
A fool who hasn't paid atte ...

Dandy Warhols

Not If You Were The Last Junkie On Earth

I never thought you'd be a junkie

Because heroin is so passe.

But today,

If you think that i don't know

About depression and

Emotional pain,

You're insane, or ...

Dandy Warhols

Not Your Bottle


Thats not your bottle
Nor what's inside
I guess they brought it just for them
Howd you get in
Thats fucking right
None of my friends would bother
To even bother

Benjamins mariguana
Micheal ...

Dandy Warhols

Not Your Bottle

Thats not your bottle

Nor whats inside

I guess they brought it just for them

Howd you get in

Thats fucking right

None of my friends would bother

To even bothe ...

Dandy Warhols

Nothin To Do

i like to hold on my baby,

she likes to hold on me too.

likes something for nothing,

that she can hold on to.

where we been lately,

second avenue.

to call on trent ...

Dandy Warhols

Nothin' to Do


I like to hold my baby
She likes to hold on me too
Like something for nothing
That she can hold onto
Where we been lately
Second ave
To call on brent mackerel
Or we can find someone new

Re ...

Dandy Warhols

Nothing


You want for nothing
Thats what you decide
Always on always gone
Cause you all want nothing
Thats you inside
Always good always on
And you only want nothing
For yourselves
Always want the ot ...

Dandy Warhols

Nothing (lifestyle Of A Tortured Artist For Sale)

You want for nothing

Thats what you decide

Always on always gone

Cause you all want nothing

Thats you inside

Always good always on

And you only want nothing

Dandy Warhols

Nothing (lifestyle Of A Tortured Artist For Sale)

You want for nothing

Thats what you decide

Always on always gone

Cause you all want nothing

Thats you inside

Always good always on

And you only want nothing

Dandy Warhols

Orange


If I look down this road
It's not so old, I know.
Ain't it white like snow,
But somehow painted gold.

And when I'm lost and torn,
A soldier of orange, i.
Like a roll in snow, on
A doctor's ...

Dandy Warhols

Orange

If i look down this road

It's not so old, i know.

Ain't it white like snow,

But somehow painted gold.



And when i'm lost and torn,

A soldier of orange, i.

Dandy Warhols

Plan A


All of us, all of us sing about it.
All of us, sing about it.

All of us, all of us sing about it.
All of us, sing about it.

All of us, all of us sing about it.
All of us, sing about it ...

Dandy Warhols

Plan A

All of us

All of us sing about it

All of us

Sing about it

All of us

All of us sing about it

All of us

Sing about it

All of us

All of us sing ab ...

Dandy Warhols

Retarded

Well I really might seem retarded

But I really want to see you again

I want nothing but to be your friend

So I can see you again



If I feel a bit disregarded

Don't ...

Dandy Warhols

Retarded

Well I really might seem retarded

But I really want to see you again

I want nothing but to be your friend

So I can see you again



If I feel a bit disregarded

Don't ...

Dandy Warhols

Ride


Youre my ride
Im out my window
Its alright
If youve got candy-o
Youre so cool
And not much older
But you know how to drive
Baby you're my ride

I slip outside
And to the corner
Roll down ...

Dandy Warhols

Ride

Youre my ride

Im out my window

Its alright

If youve got candy-o

Youre so cool

And not much older

But you know how to drive

Baby youre my ride

Dandy Warhols

Scientist


In me the scientist,
Always stuck on, always trying this.
I try to live on science alone.
Analysis and freaky sensitivity,
We've gotta live on science alone.

Yeah, uh, I am a scientist. ...

Dandy Warhols

Shakin'


Oh, you got me shakin'
Oh, you got me high.
I didn't know 'til now
I'm not that good, but
You were drinkin' and thinkin' all night
You were hot so you thought
You didn't' want to try.
...

Dandy Warhols

Sleep


Well, I could sleep forever,
But it's of her I dream.
If I could sleep forever,
I could forget about everything

If I could sleep forever.
If I could sleep forever.
If I could sleep for ...

Dandy Warhols

Sleep

Well I could sleep forever, but it's of her I dream.

If I could sleep forever, I could forget about everything.

If I could sleep forever.

If I could sleep forever.

If I could s ...

Dandy Warhols

Smoke It


Hey I been thinkin'
I been thinkin' about nothin' yeah
Now I been thinkin about nothin' to do and nothin' but thinkin' oh yeah
I know what it is to be there
And now people there ain't nothin ...

Dandy Warhols

Solid


Well, I must have a door in the back of my head
Where I dump out all the crap so I can just feel solid again
No more sitting around thinking about your hair
Because I must have a door in the b ...

Dandy Warhols

Solid

Well I must have a door in the back of my head.

Where I dump out all the crap so I can just feel solid again.

No more sittin' around thinkin' about your hair,

cause I must have a doo ...

Dandy Warhols

The Coffee & Tea Wrecks


The road baby is tight
And we roll baby you know tonight
Theres a full pie in the sky
And it pulls baby you know to ride

Its fair because
I get higher than I think I was
We pull over when we ...

Dandy Warhols

The Coffee And Tea Wrecks

The road baby is tight

And we roll baby you know tonight

Theres a full pie in the sky

And it pulls baby you know to ride



Its fair because

I get higher than i ...

Dandy Warhols

The Coffee And Tea Wrecks

The road baby is tight

And we roll baby you know tonight

Theres a full pie in the sky

And it pulls baby you know to ride



Its fair because

I get higher than i ...

Dandy Warhols

The Dandy Warhols Love Almost Everyone


Lovely

Exercise in your frustration,
unconditionally
(Love me)
If I need some salvation,
I have only one.

Baby, baby, you're my nation
Honey, you're my story.
Now you've got the ...

Dandy Warhols

The Dandy Warhols Love Almost Everyone

Love meeee



Exercise in your frustration

Unconditionnaly

Love meeee

If I need some salvation

I have only one



Baby baby you're my nation

Oowoohoow ...

Dandy Warhols

The Dandy Warhols Love Almost Everyonr

Love me



Exercise in your frustration,

unconditionally

(Love me)

If I need some salvation,

I have only one.



Baby, baby, you're my nation

Ho ...

Dandy Warhols

The Dandy Warhols Love Almost Everyonr

Love me



Exercise in your frustration,

unconditionally

(Love me)

If I need some salvation,

I have only one.



Baby, baby, you're my nation

Ho ...

Dandy Warhols

The Dope

Wonderful you, the dope you are.

And beautiful me came for your party.

Well lately I can't stop talking about you.

And mainly I'm wondering why in the hell I left without you.
...

Dandy Warhols

The Dope

Wonderful you, the dope you are.

And beautiful me came for your party.

Well lately I can't stop talking about you.

And mainly I'm wondering why in the hell I left without you.
...

Dandy Warhols

The Dope (Wonderful You)

Wonderful you

The dope you are

And beautiful me came for your party

Lately I can't

Stop talking about you

And mainly I'm wondering why in the hell I left without you

Dandy Warhols

The Dope (Wonderful You)

Wonderful you

The dope you are

And beautiful me came for your party

Lately I can't

Stop talking about you

And mainly I'm wondering why in the hell I left without you

Dandy Warhols

The Gospel


My sweet love, I'll take you there.
Comin' for to carry you home.
I'll take you down still water.
I am comin' for to carry you home
No more weary, no more tired
I'm comin' for to carry you ...

Dandy Warhols

The Gospel

My sweet love, I'll take you there.

Comin' for to carry you home.

I'll take you down to water, I'm

Comin' for to carry you home.

No more weary, no more tired, I'm

Comin' ...

Dandy Warhols

The Last High


I am alone
But adored by 100,000 more
Then I said when you were the last.
And I have known love, like a whore
from at least 10,000 more
Then I swore when you were the last

When you wer ...

Dandy Warhols

There Is Only This Time


Only this time
What a time it is

Only this time
What a time it is

What a time it is
What a time it is

Only you and Me
What a you it is

Only you and Me
What a you it is

...

Dandy Warhols

We Used To Be Friend

A long time ago

We used to be friends but I

Haven't thought of you lately at all

If ever again (clap clap)

A greeting I send to you

Short and sweet to the soul I intend

Dandy Warhols

We Used To Be Friends


A long time ago, we used to be friends
But I haven't thought of you lately at all
If ever again, a greeting I send to you,
Short and sweet to the soul is all I intend.

a, ah-ahh-ahh-ahh
...

Dandy Warhols

We Used To Be Friends

A long time ago

We used to be friends but I

Haven't thought of you lately at all

If ever again A greeting I send to you

Short and sweet to the soul I intend

Hoho ohohoh H ...

Dandy Warhols

Welcome To The Monkey House


Wire's coming back again,
Elastica, got sued by them
When Michael Jackson dies,
We're covering Blackbird
But won't it be absurd then
When no one knows what song they just heard
Unless so ...

Dandy Warhols

Welcome To The Monkey House

Wire is coming back again

Elastica got sued by them

When Michael Jackson dies

We're covering Blackbird

And won't it be absurd then

When no one knows what song they just h ...

Dandy Warhols

Whipping Tree

You've got me all tied up

To the whipping tree.

But, oh, my friend,

I'm just glad to be in love again.



My dear, it's queer.

I know low and i know fear.
...

Dandy Warhols

Whipping Tree

You've got me all tied up

To the whipping tree.

But, oh, my friend,

I'm just glad to be in love again.



My dear, it's queer.

I know low and i know fear.
...

Dandy Warhols

Wonderful You


Wonderful you, the dope you are.
And beautiful me came for your party.
Well lately I can't stop talking about you.
And mainly I'm wondering why in the hell I left without you.

Take heart
...

Dandy Warhols

You Come In Burned

You come in baby

You will get burned

Ahah

Because I am just

What I am I've learned

I slowly become some ...

Dandy Warhols

You Were High Last Night

I am alone

But adored by 100,000 more

Than I said when you were the last.

And I have known love, like a whore

from at least 10,000 more

Then I swore when you were th ...

Dandy Warhols

You Were High Last Night

I am alone

But adored by 100,000 more

Than I said when you were the last.

And I have known love, like a whore

from at least 10,000 more

Then I swore when you were th ...

Dandy Warhols

You Were The Last High

I am alone but adored

By a hundred thousand more

Then I sin when you were the last -

And I have known love

Like a whore

From atleast ten thousand more

Then I swore ...

Dandy Warhols

You Were The Last High

I am alone but adored

By a hundred thousand more

Then I sin when you were the last -

And I have known love

Like a whore

From atleast ten thousand more

Then I swore ...

Dandy Warhols

Музыкальный исполнитель Dandy Warhols

Добавьте свою новость

Здесь