Музыкана peoples.ru

 Insane Clown Posse Insane Clown PosseХип-хоп дуэт

R U A Ryda?

Hehe

Hey yo

This this bitch wanna know

Is she a ryda?

Hehehe

R-U-A Ryda?

I don't need you all up on my nuts no more

That's what the wrinkles are there for, recognize

Besides you could never ride with us

You'll never slide with us, coincide with us

I been inside your puss so many times it's loopy

I look at you naked my dick goes droopy

Scoop me, shit black truck rolls on

You's a ryda like my name's Malone dumb bitch

Hell yeah I'm a ryda

Weed rollin high lighter

Straight up Detroit 7 mile East sider

Do you wanna ride with me?

You really ain't a thug, but you tried to be

Riches to rags hopes and your tattooed tears

I'm from the old school I had it hard for years

Psychopathic Rydas fool M O B

Foe Foe in this bitch, you wanna fuck with me, muthafuckas?

The truck is black

I pulls my gat

Gang affiliated and it's like that (Yeah)

It's all about the hoes, dang fame, and loot

R-U-A Ryda? (Whoo)

Can we ride? (Whoo whoo)

The truck is black

I pulls my gat

Gang affiliated and it's like that (Yeah)

It's all about the hoes, dang fame, and loot

R-U-A Ryda? (Whoo)

Can we ride? (Whoo whoo)

I pack big heat cause of these streets I'm so fed

Rags hangin out my back pocket

And one around my forehead

Mack daddy in the caddy

Throwing up the gang signs

If you're from the same clique

Then you're throwin up the same signs

If not the shit pops, we spit glocks and hit spots

Ignites, shells drop

Then we bail from cops

Boo yeah like in the chronicles, feelin bionicle

Get high with me

Yo ryda, then come ride with me

Full clip, Psychopathic Rydas and Full Clip go together

Like home arrest and a tether-

Insane Clown Posse

R U A Ryda? / Insane Clown Posse

Добавьте свою новость

Здесь