Музыкана peoples.ru

Гордон У Гордон УБизнесмен, миллиардер, председатель правления компании «Hopewell Holdings Ltd.».

The Closing

Raekwon]

Yeah, yeah

I see everything

I see everything

YouknowhatI'msayin?

It's like when we come through

You better have your fuckin third eye open

You know, cause thats what time it is

YouknowhatI'msayin?

Cause it's like, when you walk

You striving for perfection

That's what we doing

Understand?

So all that little fake shit out there

We know the science on that

We done seen that shit from, from

From difference of angles

YouknowhatImean?

It's like, yo kid, for real

Wu-Tang, we set off a lot of shit in this shit kid

YouknowhatImean?

But you know, you know us

We play it calm, humble

YouknowhatImean?

But I just be checking out niggaz darts and I be like

Damn, them niggaz, them niggaz is

Really, really, really, really, really

They gonna stay shit!

Uh ha, uh ha ha

YouknowhatImean?

But it's all good cause I'm the soul controller

YouknowhatImean?

Rather I say we the soul controllers

The bottom line, like I said

Deal with freedom, justice, equality

You know?

Keep shining, add on

Food, clothing, and shelter

All my niggaz, go pick up uniforms

Go, when you buy this album

Go pick up uniforms, for real

YouknowhatImean?

Cause don't think we doing this just for anybody

We doing this shit for certain niggaz kid

Certain people rather, certain

Certain fans, certain supporters

Certain delegators, word

What the fuck man, I'm tired of seeing these

Fake ass niggaz fucking, running with the fucking globe

Ain't even, ain't even really seeing it the

Way it, it should really be seen

YouknowhatImean?

It's like, if you going to spread mathematics

Spread it right

YouknowhatImean

Гордон У

The Closing / Гордон У

Добавьте свою новость

Здесь